Minik_Annesi Merhaba, Doğum sonrasında ne zaman regl oldunuz? Ben ekimde doğum yaptım ancak halen olamıyorum. Saçma gelebilir ama doğum sürecim çok sıkıntılıydı, bu sebeple doktora gitmeye korkuyorum muayene olmak için. Yorumlarınızı rica ediyorum.
mihrasahin Minik_Annesi bende ekimde doğum yaptım 40 gün kanamam devam etti 40 ımız çıktıktan sonra 3 gün kanamam olmadı hemen sonrasında tekrar adet oldum
neanladinyurdagull Minik_Annesi saçma bir durum yok çünkü emzirirken olmamak çok normal.Emzirmiyorsanız da yavaş yavaş olursunuz artık.12 Kasım da doğum yaptım 40 im çıktıktan 1 hafta sonra adet olmaya başladım emzirmeme rağmen düzensiz şekilde oluyorum 3 aylık bebeğim
ahlsf Ben ağustosta dogum yaptım ve hala regl olmadjm veren linclenmiyeceksem eğer bende dogum sornasi kontrole gitmedim😄 çok kötüydü her şey hala atlatamadim ama 1 yıla kadar galiba olmamak normalmiş bide emziriyoruz ya prolaktin regl olmasını geciktiriyomus galiba yani emzirmeye azalınca veya bırakınca hemen olunuyor diyolar