Sebusebu Kızım tam 2 yaşında. Hazır oldugunu düşündüğüm için eğitime başladık bugün 3. Gün. Ben ne zaman tuvalete götürsem çişini yapıyor güle oynaya gidiyoruz dün kakasını da yaptı tuvalete. Ama sorun şu sadece ben götürünce yapıyor kendi henüz söylemiyor. Ben sormazsam altına kaçırıyor anne çiş diye ağlıyor cok rahatsız oluyor. Çişini tutup söylemeye baslar mı? Ya da bu ne kadar sürer? Ben sorunca yok diyor gel çiş yapalım deyince geliyor?
hediyenuk Sebusebu ilk bir ay siz götürmeye devam edin, ve sürekli çişinin gelip gelmediğini sorun, bir kaç kere altına kacirabilir normal bir durum, sadece siz sabırlı ve kararlı olun, zamanla size söyleyecektir.
Lucy Sebusebu Biz gidip iç çamaşırı seçmiştik beraber canım. Sonra markete gidip birsürü sürpriz yumurta almıştık. Her çişi gelip söylediğinde, tuvalete gidip yaptığında bir tane vereceğim demiştim. Büyük tuvaletini yaptığında 2 tane veriyordum. Hem eğlendi hem öğrendi. Sonra da sürpriz yumurtaları azaltarak yok ettik. 🙈
Gunsss Sebusebu hemen söylemez ki zaten ortalama 1 sene sürüyor tam olarak gelince söylemesi siz belirli aralıklarla tuvalete götürün. Gayet iyi gidiyor anlattığınıza göre
8162648 Sebusebu böyle devam et her kaçırdığında anlat güzelce ama asla baskıcı olma yoksa ters teper . Çok sakin tatlı bi dille her zaman anlat her şeyi ne olursa olsun en ufak adımı bile anlat zamanla söyleyecektir şu an iyi gidiyorsunuz bak kakasını da yapmış ilk kakada korkarlar önemli olan ilktir zaten . Sen böyle devam et bezi hepten unutur bir daha da dönmez bak gör
Minisi bende postlara bakıyorum tuvalet eğitimine bugün başlamak istedim 2 yaşını geçti oğlum ama normalde de bezi çok kuru kalmazdı. Hani 2 saat kuru kalabıiiliyprsa başlayın diyorlar ya. Geçte olmasını istemiyorum bugün açık bıraktım gündüz 3 defa altına ıslattı 2 defa lazımlığa yaptı, öğle uykusundan sonr yemek yedirdim 15 dk ya bir ben daha diğer çiş yaptığı yeri temizlemeden kesintisiz 5 6 kere altını ıslattı ard arda pes ettim 😢😢😢😢😢var mıdır bir çaresi 10 dk ya bir çiş yapar mı bir çocuk ya günde 500 ml su bile içmiyor