ipelya bolca emzirmeye çalışın her emmeden sonra 10 dk kadar sağım yapın bol dereotu yiyin tahin içebilirseniz tahin için 2 3 kaşık bebeğinizin süt alerjisi yoksa süt için bol su için duşta göğüslerinize masaj yapabilirsiniz eşiniz sırtınıza masaj yapsın göğsün tam arkasına gelen kısma aklıma gelenler bunlar süt mısır bende bol süt yapmıştı ama araştırınca süt azaltabilir diye okudum emin değilim denemeniz gerek bende tam tersi oldu dinlenin uykusuz kalmayın gündüz uykusu yapın stres yapmayın çünkü 6. Ay ek gıda dönemi başlayacak ve 6. Aydan sonra anne sütü (kimisine göre bana göre değil bence ) su etkisi yapıyor ek besinler yemeli anne sütüne de devam edilebildiği kadar edilmeli deniliyor şöyleki benim bebeğim 13 aylık dişten dolayı 1 aydır doğru düzgün birşey yediremiyoruö sadece emiyor açlığını öyle bastırıyor o açıdan emzirmek diş döneminde önemli bence ve bağışıklık sistemi daha güçlü oluyor siz bolca emzirin ama inatlaşmayın bebekle meme reddi oluşur aklıma gelenler bunlar inşallah etkisi olur birde maydonoz tüketimini azaltın ödem attırıcı olduğu için sütümüzü azaltabiliyır diye okudum yine ödem attırıcı besinlerden tüketiminiz varsa azaltabilirsiniz