Bebeğim 6 ay 7 günlük 3 aylığa kadar çok gazlıydı her gün ağlardı 3 4 saat hiç durmadan ama gazı geçmişti çok şükür 3 aydan 6 aya kadar hiç gaz sıkıntısı çekmemiştik bugün bebeğim yine çok ağladı diş çıkarma döneminde dişi patlatmış acaba ondan mı ki kulağı mı sancıyor ki diye düşündük ağlaması durmadı uyumuyorda gözleri şişti iyice hastaneye götürdük gaz dedi lavma yaptı bebeğim onunla rahatladı. Gaz olduğu hiç aklıma gelmemişti o günler geçti derken yine geldi galiba😓 gaz ne zmn biter yani bizlerde bile bazen gaz oluyor ama bu kadar ağlamasına dayanamiyorum 😓😓