Canım kızlar benim iki çocuğum var biri 3 yaşında biri 10 aylık 55 ile başladığım bu çocuk serüveninde almalar vermeler gebelikler doğumlar tekrar tekrar derken son doğumumda 83 84 ile gitmiştim 3 kilo doğan kız bebişimden sonra nasıl oluyor sadece 81 e düştüm inanın anlam vermiş değilim😂 bu kilolar artık beni iyice rahatsız etmeye başladı ve karar verdim eliptik bisiklet aldım hergün 30 35 dk kullanıyorum ve yediklerimi çok kasmadan dikkat ediyorum 77 ye düşebildim ilk hedefim 67 68 bi 10 kilo verebilmek 29 yaşındayım 1.70 boy kilo 77 65 olsam aslında mük 😘bu süreçte bana tecrübelerini aktaracak ve serüvene katılacak arkadaşlar varsa buyursun gelsin 🥰 hep birlikte yaza fit girelim paylaşımlar yapalım motive olarak birbirimizden destek alarak yaza fit girelim ben kilolarımdan sıkıldım sizler de sıkıldıysanız haydee 😍🤪