elif111522 Kızım şuan 1 yaş 2 aylık bazen değişik şeyler yapsam diyorum ama aklıma bişey gelmiyor hiç ben ne yersem ondan yiyor Siz neler yapyorsnz mesela
burcuo elif111522 Ben poğaça falan yapıp buzluğa atıyorum, 1 tane ondan, yumurta, labne/lor/kaşardan biri, avokado ve bazen zeytin yiyor. Yumurtasını bazen peynirli yapıyorum. Krep/pankek pek sık olmasa da yapıyorum, pek sevmedi o türleri 😄 kuymak yiyor ama. Bayıla bayıla yiyor hatta. Sizinkine göre büyük kalıyor şu an ama menemen de hafiften yemeye başladı. Bazen ben kendime yoğurt granola kasesi hazırlıyorum. Ondan da tırtıklıyor 😊
Stresbabacimstress elif111522 kıymalı,sebzeli,peynirli yumurta yada haşlanmış. Domates salatalık kaşar peyniri tahin pekmez zeytin Avokado, çilek reçeli, krep,pankek bu tarz şeyler yiyor genellikle , patatesli yumurta, sigara böreği 1.5 yaş
Dilan06 elif111522 tarif şeklinde yazayım 😁 En çok pankeki seviyor Tarif 1 orta boy muz 1 yumurta Yarim cay bardağı süt Varsa şekersiz fıstık ezmesi (Züber en iyisi) 1 tatlı kaşığı kako 1 tatlı kaşığı zeytinyağı Aldığı kadar un Süper bişey çıkıyor ortaya Bazende peynirli maydonozlu yapıyorum börek gibi oluyor
sencerareninannesi Yumurta avokado muz 3lüsü en sevdiği ek gıdaya geçtiğimizden bu yana. Yumurtalı kuymak yapıyorum bazen. Pankek . Henüz 10 aylık bebeğim. Pütürlülere pek geçemedik 😅
Poly-ana sencerareninannesi Pütürlülere alıştırmaya çalışın naçizane tavsiyem bir süre daha pütürlü yemezse sonra alıştırmanız çok zor olur ve çok yemek seçer ilerde
sencerareninannesi Aslananne1 Hiç pütürlü vermiyorum demedim. Fazla alışamadı sadece. Bu da gayet normal. Doktoruda bir sorun görmüyor. ☺️
Aslananne1 sencerareninannesi doktor 10 aylık Pütürlü fazla yemiyor diye sorun görmedi mi🙄 bnce doktorunuzu değiştirin yanlış yönlendiriyor sizi neredeyse yaşına girecek 10 aylık bi bebek eline salatalik verdin mi hayli hayli yemeli alismazsa ilerde çok zorluk cekersiniz bnce bugünden itibaren baslayin
sencerareninannesi Poly-ana dişi olmadığı için. Ezebileceği şeyleri verebiliyorum. Salatalık gibi bi sebzeyi çiğneyemeyeceği için vermiyorum. Damağınızla hiç denediniz mi sert bir yiyeceği ezmeyi. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Bebeğim yemek seçmiyor bu arada. 🤗Ağız salyasıyla damaklarını zedelemeyecek boğulmayacak her türlü yiyeceği tanelide veriyorum. Pütürlü derken pilav türevi ürünleri çiğnemediği bütün yutuyor ve bu sağlıklı değil.
sencerareninannesi Aslananne1 tek doktorla da yetinmiyorum bu arada. Birçok görüş alma taraftarıyımdır her zaman her konuda. Bolca okuyup araştıran ebeveynleriz. Blw yöntemiyle besliyorum genelde. Ezebileceği her türlü sebze meyve veriyorum. Yemek seçmiyor aksine yemeklere daha ilgili. Çünkü doğdu doğalı her soframızda mutlaka onuda bulundurduk. 6.aya kadar bizi izledi. Bunun çiğneme refleksine yardımcı olduğunu biliyor muydunuz mesela ? Pürüzsüz olarak sadece çorba yaptığımda veriyorum. Pütürlü derken tanelileri de içine katarak söylemiştim ben orda bi yanlış anlaşılma oldu sanırım. Pilav gibi taneli şeyleri ağzında çeviriyor ezmeye çalışıyo ezemeyince diliyle itiyo. Bunu gördüğüm için ezmeyeceği ürünleri vermiyorum dişleri çıkana kadar. Buna gayet normal diyor çoğu doktor.
Semaaa39 sencerareninannesi damaklarıyla çiğniyorlar merak etmeyin. Ben salatalığı ortadan ikiye bölüp orta kısmını veriyorum. Sulu sulu daha yumuşak oluyor :) diş olmasada olur yani. Sonuç olarak ilk ön dişi çıkacak ve ön dişiyle yine parçalayıp yiyemicek :) zaen şuan salatada sağlıklı değil ama makarna pirinç kuzu pirzola vs yiyebilir. Biz tüm bunlara 7 aylıkkrn geçiş yapmıştık :)
Poly-ana sencerareninannesi Ben satalık demedim pütürlü dedim :) pütürlü püre taneli farklı şeyler isterseniz tekrar bir bakın size yardımcı olmak için yazdım sadece salatalık yememe gerek yok dişlerimi döktükten sonra 🤣
sencerareninannesi Semaaa39 kuzu pirzola 😂😂😂 siz böyle devam. Ne çok muhalefet olmak isteyen anne varmış burda. Hanımlar soru soran ben değilim. Ben size bir soru sormadım bana tavsiyeler vermenizi istemedim. İsteseydim zaten soru sorma ben olurdum 😂 lütfen bebeğimi büyütmemi bana bırakın. Sizin tecrübelerinize tavsiyelerinizeihtiyacım yok. Yeterince açık olmuşumdur umarım. Benim bebeğim benim hayatım. Sen 7 aylıkken pirzola yedirirsin ben yedirmem. Bu kimseyi ilgilendirmez ☺️ bu arada dişlerin zor öğüttüğü yiyeceği bir bebeğe vermeniz hiç sağlıklı değil. Sonunda yemekleri löp löp çiğnemeden yutan yetişkinler olacaklar 😂
Deletedmom_110 Semaaa39 kuzu prizolayı. Nasıl yiyor dişsiz BEN BİLE zor yiyorum en fazla kemirir yani😂
Semaaa39 sencerareninannesi Bu kimseyi ilgilendirmez Dedikten sonrada sizin bilmişlik taslamanız? 6 bucuk aylıkken kuzu kıymaya geçtik. Özel takipliyiz. Doktorumuz böyle uygun gördü. Siz dişleriniz tamamlanana kadar pürelere devam ozman. 3-4 yaşında hala sıvıyla beslersiniz😜
sencerareninannesi Semaaa39 daha fazla okuyun olur mu. Okuduğunuzu anlamakta güçlük çektiğiniz ortada. Sizene ayrıca. Ne diye atlıyorsunuz ordan. Evde çok canınız sıkılıyor heralde. Gidin çocuğunuza kendinize bir şeyler katın 👌🏻
sencerareninannesi Semaaa39 Bu arada pirzola diyip kıymaya dönmeniz enteresan. Kıymayı zaten tüketebilir. Bunu ben öğretecek değilim size. Benim haddimde değil. İyi günlerrrr