elif111522 ya hediye almak tek ken saçma geliypr artık bana öncelerden çok aldığım için galiba şimdilerde herşeyi beraber beğenip alıyoruz ben son zamanlarda özel günlerde çiçek çikolata kek buketleri falan gönderiyorum birde pasta yaptırıyorum öyle geçiyor bu arada erkeklerde çiçek alınca çok mutlu oluyor 😅