Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 75 le doğum yaptım şimdi 70 im zayıflayamıyorum moralim çok bozuluyor artık en yakın arkadaşım da yemi doğum yaptı o kilo almadı fiziği çok güzel kesinlikle onu kıskandığımdan değil hep mutluluğunu isterim falat kendimi onun yanında çirkin hissediyorum doğumdan önce giydiğim pantolonlarıma sığamıyorum artık çok daraldım siz nasıl zayıfladınız ya 18 kilo aldım bu arada uyguşadığınız şok diyet varmı geri kiloda aldırmicak bi diyet😞😐