damlabahar ebrar000 ben doğumdan çıktıktan sonra takmaya başladım iyikide taktım onun sayesinde hemen ayaklandım diyebilirim
ISILTAN ebrar000 1 hafta sonra kullanmaya başladım sarmalı korse kullanacaksanız birinden yardım alın mutlaka ben iki kez kendim sarmaya kalkıştım iki kez dikiş kanattım
defnessd Vala ben kulanmadım hiç şuan göbegim de varmı yokmu beli deyil aslında kilo ile de alakalı bi durum göbek ama körse taksanız rahat edersiniz hareket etmede fln yürürken fln rahat oluyor