Benim de öyleydi bebeğimin poposu..herkes sudocrem kullanma dedi, önce kullanmadım 5 çeşit krem denedim hatta hastahane özel krem yapmıştı onu da kullandım hiç azalma bile olmadı. Sudocrem 2 günde geçirdi benim tavsiyem o ama geçtikten sonra kullanmayın bir daha pişik olursa etkili olmaz ben şimdi mustela ile devam ediyorum