Oğlum dün birden ateşlendi. Sabaha kadar ateşi 38 den aşağı düşmedi. Bugün de vücudunun her yerini kızamık gibi kızarıklıklar kapladı. Acile gittiğimizde enfeksiyona bağlı döküntü hastalığı geçiriyor dendi. Çok tedirginim bu konuda.. çünkü ellerinde ödem var ve su dolu kabarcıklar çıkmaya başladı.. doktor çocukluk çağında yaşanan olağan bir hastalık dedi ben ilk defa gördüm böyle bi hastalığı. Bu durumu yaşayan var mı ??