Humalevnt56 bizde aynıyız 13 ay. Her gece emzirmeyi bırakıcam diyorum kıyamıyorum. Ama ayakta sallamak gezdirmek kucak vs hiç biri işe yaramıyor asla sakinleşmiyor. Dr da gece emzirmeyi kes dedi ama anlamıyor kolay sanıyor. Bana göre Tek çözüm erken değilse ve yemek yemesi güzelse sütten kesmek.memeyi ağzından çıkardım an hemen ağlıyor sabah 9a kadar kesintisiz uyku yok.