Selam kızlar . Ben 16 ocakta spiral taktırdım. Ve bu ay reglim 3 gün kaldı . Az az lekelenme oluyor . Ped kullanıyorum ancak gelmemiş şekilde görüyorum. Ara ara lekeler görüyorum . Regl miyim değil miyim anlamadım. Spiralden kaynaklı mi böyle oluyor . Aranızda yaşayan var mı . Beni biri aydınlatsın lütfen 🌸