Akcakizzzz 13 aylik bebegim sürekli kafasını yüzünü el bileklerini çiziyor yara yapıyor tırnağıyla neden olabilir bebeği bu durumda olan var mı? O kadar derin bileklerini kasıyor ki kanıyor bilekleri…
Menessasmom Akcakizzzz benim kızımda geçenlerde tırnakları uzunken her altını açtığında göbeğini bastıra bastıra kalıyor kanatıyrdu bütün karnı çizik içindeydi tırnaklarını kestim yapmıyor şuan kaşıdıkta daha tatlımı geliyor anlamadım yada kaşınmayımı yeni keşfediyolar acaba tırnaklarını kısaltın iyice sizde
Akcakizzzz Menessasmom kaşıdıkça kaşıyor evet ve kaniyor o kadar çok üzülüyorum ki çok sıkıntı yani moralim bozuldu
jap Akcakizzzz köşeleri sivri kalıyo bazen. Çizip yara yaptığı yer tekrar kaşındığı için de eli oraya gidiyodur gene