Merhaba bu durumun emzirme ile alakası yok. Daha doğrusu az emzirme ile alakası yok. Anne sütü sarılığı diyorlar. Oğlumda da oldu. Bol bol güneşe çıkarın emzirin. Zamanla geçiyor. Ama akabinde bizde süt alerjisi çıktı ve akabinde de alt ast değerleri 15 aylık olmasına rağmen yavaş yavaş normale dönme aşamasında. Hepsi bir bütün şekilde bizde etkilendi. Size de fikir olsun. Ama şükür şuanlık bişi yok.