Bebeğim 4 aylık. Gündüz uykusu neredeyse hiç yok. Zar zor unutursam da gündüz en fazla 20 dk yarım saat uyuyup uyanıyor. Gündüz uykusundan vazgeçtim artık gece uyuyordu ama en azından 11 gibi falan. Artık gece de uyumuyor. Bu sabah 8de uyandı gün içinde toplasan 1 saat uyumamıştır şu saat oldu hâlâ uyanık :( akşam 9 9 buçuk gibi uyumaya nasıl alıştırabilirim ben bu bebeyi ? Fikri olan söylesin lütfen gücüm tükendi artık gerçekten 😔