Elifmuhammeetilk olarak siz güçlü olun pıt yapmayı sizin öğreteceğiniz bir bebeğiniz var güçlü olun korkmayın sakin kalın bu bir süreç ve her hafta azalarak bitecek bunun öncelikle bilincinde olun biz ilaç olarak maflor damla neobaby gripe die bitkisel bir ilaç ile çaremiz olmustu hele şurup mis gibi uyuyordu gazını çıkarıyordu hatta öyle gazdan korkar haldeyiz ki evde Hale’n şurubumuz durur hemen doktorunuza danışınız...!
Bizim saatler belliydi zaten o saatlerde hemen banyoya giriyorduk uzun süre kalıyorduk bası omuzumuzda pıt pıt pıt pıt yapa yapa evde bilmem ki kaç tur atıyorduk aracınız var ise aracınızla gezintiye çıkın o kriz anlatında ve müzik açın araçta karnına zeytinyağı ile masaj aynı zamanda emziriyorsanız emzirin sakinleşecektir ama en çok anneye yakın olsun alın omuzunuza pıt pıt hafif hafif vurarak elinizle ısıtarak rahatlatın bu bir kaç saat sürecek ve geçecek o gün ve 4aya girdiğinizde bir bakacaksınız kendi kendine gazını çıkarmaya başlayacak yani bu bir süreç ve bitecek aynı zamanda yatağınızın üstüne yüzü koyun koyun yanında durun karnına vücudu baskı yaptıkça gazını çıkarmada yardımcı olacak ben oğlumu omuzumda gezdirerek pıt pıt vura vura uyutuyordum hiç
Sallamadım defalarca hastane gittik ve çok korkuyorduk hep bişi olacak diye çok şükür o süreç bitti suan 7 aya girecek Hale’n omuzuma basına dayar ben pıt pıt dokununca biliyor ki uyku vakti tek sorun bu omuza alıştırmada su oluyor sanırım biraz kamburlaşmaya başladım ama oğlum iyi olsunda