iyiki lohusalik bittikten 1 ay sonra olmuştum, iyiki de olmuşum diyorum o günden kendimi şişkin hissediyordum olmak daha iyi o yönden. Emziiryorum halen, emzirip emzirmeme ile bi alakası yok gibi. Kişinin kendi adet döngüsü ile ilgili daha çok ben hamile kalana kadar her ay düzenli devam etti, doğumdan sonrada yine düzenli şükür.