-sevimlipolyanna- Bebeğiimiz 3 aylık oldu. Geceleri memede uyuduğu için haliyle gazını falan çıkarmıyoruz. Gündüzleri uyumuyor gaz probleminiz vardır diyorlar. Sizler nasıl uyutuyorsunuz gündüzleri uyumadığı için uykuda sıkıştırdığı için ağlıyor perişan oluyoruz yaa
xbebegimx -sevimlipolyanna- 3.5 aylgiz ayni durum bzde de var gece memede uyuynca imkani yok gazi cikmiyor sabah kivranark uyaniyor bu seferde:(
-sevimlipolyanna- Gece 11 gibi uyumaya başlıyor 3-4 kere uyanarak sabah 8-9a kadar yatıyor ama bu durum ne kadar normal bilmiyorum herkes gündüzleri de uyur yeni doğan bebekler diyor ama bizimkisinin hiç doğru düzgün gündüz uykuları olmadı
Gunes-1 xbebegimx kendi gazını aşağıdan çıkarıyor diye ben artık ğst taraftan çıkarmıyorum. Uykusu bölünüyor ve uyumuyor
xbebegimx Gunes-1 aynen gazi cikmadigi gbi uyku da yarim kaliyor sabah kndi cikariyor ama kivraniyo bi sure szde de oyle oluyr mu
Gunes-1 xbebegimx ben yüzüme doğru dik tutunca bebeğim hep ağızdan gaz çıkarıyor gündüz. Huysuzlanmıyor. Yüz üstü koyup oymadıktan sonra kucağıma alınca da gazını ççıkarıyor