Geçen hafta perşembe günü 2 ay aşılarını ve rotorix aşısını olduk pazar gününe kadar bir sıkıntı yoktu en son pazar akşamı kakasını yaptı gaz cikarmasinda bir sıkıntı yok yani sancısı olduğu zaman damla veriyorum rahatlıyor ama kakasını yapmıyor öyle yapamıyor gibi ağlamıyor herşey normalmiş gibi davranıyor ama normal mi ben pek bilmiyorum yaşayan anneler oldu mu