Nesli_cihangir şöyle düşün canım; 1yıldır seninle oynadı, sana ağladı vs. Babayı az gördü az oynadı. O yüzden babaya çıldırıyolar. Şimdi babaanneye gidiyo değişik bi oyun oynuyo, değişik alanları kurcalayıp keşfediyo. Hiç kimse senin verdiğin sevgiyi verip dolduramaz. Bebeğin de başkasından aldığı sevgiyi ilgiyi, senden aldığıyla eş tutmaz merak etme