Evet başlıkdada belirtiğim gibi oğlum 42 aylık ve bu 3. denememiz birtürlü başaramıyoruz coğu zaman hata yaptım ilk iki denemede sanırım yanlışlarım sabırsız olmamdı. Ve 2 gün olmadan pes etmemdi… şuan 2 gün oldu başlayalı gün içinde daha doğrusu ara ara tuvalete götürüp lazımşığa oturuyor ben yanındayım fakat yapmadan yoruldum sıkıldım gibi gibi şeyler söylüyor. Cok geç kaldım sanırım.. araya hastalıklar deprem vs girdi bu zamana kaldı istemiyorum diyor kandırarak birşeyler vaad ederek yaptırmaya calışıyorum. Üstü ıslanınca rahatsız bile olmuyor… gerçekten ne yapacağım nasıl yapacağım bilmiyorum 5 bucuk aylıkda bebeğim var ikisine aynı anda yetişemiyorum sanırım. Şuan uykuya geçdiği için bez takdım sabah hastameye gideceğiz sonrasında başlamak istiyorum ama nasıl…