Benim bebegim de 17 gun kuvezde kaldi ve tabii ki orda biberonla beslendi.Ve mememi ilk basta tutmadi.Bende silikon ucla iki hafta emzirdim.Baktim olmayacak, surekli temiz tut yaninda bulundur tak cikar.Cok zor.İlk emerken silikon ucu taktim sonrasinda uykuya dalar dalmaz mememdeyken silikon ucu cikardim oyle veriverdim agzina memeyi.Uykusundayken bu isi hallettin hallettin yoksa cok zor.Uyur uykusunda hemen el cabukluguyla alman lazim silikonu.Kolayliklar dilerim 🥰