berilimmmm yeni başladım 20 Damla veriyorm 2 bucuk yaşında oğlum war bu yaşa kadar saatlerce uykuya geçirmek ile uğraşyrdm ama 2.cocığm olana kadar pes etmedim 2 çocuğa bakmak değil de uyutmak bnm için ve çocuklarm için yıpratıcı olmştu doktorımza sordm gece 2 3 e kadar uyutamyrm ki gündüz uykusu da yok uyumuyo onun önerisi ile aldm 1 hafta oluyor yazın olsa enerjisini atıp yorulur uyur ama kışın eve kapandık resmen o yüzden beni zorladığı günler veriyorm sütünü içip uyuyo ha ama kesintisiz bi uyku beklemeyin arada kalkıyor ben burdayım uyuyalım annm diyrm uyuyo sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyo