Arkadaşlar iki haftadır çok sıkıntı yaşıyorum. Bebeğim bir buçuk aylık . Sol göğsüm de sut hiç yok diyecek kadar az , sağda da baya azalma var. Sabahtan akşama kadar emzirsem bir kez bile doymaz mama veriyorum çok gaz yapıyor kendi sütümü arttırmak istiyorum tecrübesi bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz lütfen:(