Arkadaşlar kızım şuan 17 aylık yaklaşık 15.aydan beri ağızımıza tükürdü uyku konusunda, kademeli olarak sürekli denedim tek uykuyu belliki hazır değil dedim devam ettim ikinci uykuya büyüdükçe uyku aralıkları açılıyor belliki ilk uykusu 12:30 13:00 e kadar dayandı fakat sorun şu ki örneğin 19:00 da gece uykusuna yatırsam 20:00 de kalkıyor 20:00 de yatırsam 21:00 de kalkıyor onu kendine ikinci uyku sayıyor yalvarıyorum yardım edin ne yapabiliriz her gece 12, 1 de uyuma olur mu hayatımız kalmadı ya her gece 22:00 de odamıza gelmemize rağmen hala bu saat oldu uyutamadım yardımcı olur musunuz lütfen tek uykuya geçmek istiyorum fakat ikinci uyku sayıyor gece uykusunu ne yapmam gerekiyor