yazgulu123 ben mama vermediğim için bir şey diyemem emzirmeyi sonlandırdım 10 gün önce. Rutinleri değiştirmek işe yarar. Ben genelde meyve, kuruyemiş filan veriyorum. Akşam yemeğini çok erken yemişse bir kaç gündür muhallebi yaptım diş döneminde olduğu için. Ama diş dönemi harici doktorumuz bir şey vermeme gerek yok demişti. Aslında açlıktan değil alışkanlıktan oluyor. Ballı sütle geçiş yapıp kesebilirsiniz bence. Uyumadan 1 saat önce sağlıklı atıştırmalık (kuruyemiş, meyve vs) olabilir ben öyle yapıyorum