muhendis__anne Bir beden büyük bez ve karton bardak hazır edebilirsiniz. Gerisini doktorunuz anlatır ve kremlerini verir zaten. Kremleri karıştırıp yaraya değil de beze sürmemizi istedi. Doktorun dediği şekilde, ilk 3 gün o şekilde direkt kapattık. Çiş iyileştiriyormuş. Sonrasında kremleri kullanmayı bırakınca karton bardağa gerek yok demişti, direkt bezi kapattık ama tabii yara kısmı ufak da olsa beze yapıştı, bezi açarken yavaş ve dikkatli hareket etmeme rağmen yaranın kabuğunu kaldırdı, kanadı. Direkt karton bardak aldım, tabanını kestim, bezden yükseğe kaldırdı. Hava aldıkça daha hızlı iyileşti. 6 aylıktı bu arada, cerrahi sünnet oldu.