Kızlar ya size bişey anlatmak istiyorum benim oğlum 20 aylık sütten kesmem lazım artik bugün başladım birşeyler yapıştırdım gelip bakıp bakıp gidiyor böyle birakirmi sizce gece uyanınca napicam siz neler yaptınız ya beki o bırakır ama ben niye bu kadr üzülüyorum sanki oğluma kötülük yapıyorum ya sizde öyle hissettinizmi😔