Arkadaşlar oğlum 16 aylık ama bir haftadır feln hiç bir şey yemiyor oncedenden de çok yemzdi ama bu ara zar zor telefonla feln yediriyorum o da bir kaç kaşık resmen sinirlerim bozuldu o da bende çok yorulduk sizde durumlar nasıl ben mi çok abartıyorum gözüme baya zayıfladı gibi geliyo daha da üzülüyorum keşke yese diş ten diye düşünüyorum ama hayirlsi en kısa zamanda yer umarım 🤎