Bebeğim 3.030 doğdu. Birinci ay 4.200 ikinci ay 5.400 üçüncü ay 6.000 kiloya ulaştı. Sadece anne sütüyle besleniyor. Eşim ve ailesi tamamen mamaya karşılar. Hemşire mama takviyesi yapmam gerektiğini söylüyor. Bu ay az kilo aldığı için. Sizce ne yapmalıyım