Kızlar 8 gün oluyor sezeryan olalı ilk doğumumdu . Ne zaman korse giymeye başladınız ? 5. Günü belimi de sarsın diye bel sargılarılarından takmıştım ama zararı olur diye çıkardım. Göbeğimin kalmasından korkuyorum :( canım acıyacak diye de korkuyorum . Doğumdan önce hem rahim toparlayıcı korse hem tayt korse aldım hazır da bekliyor çok sıkar yaramı acıtır diye tedirgin oluyorum