edaderen bugün mama verdim o saatte ve akşam kustu mamayı 4cc kadar içti kaşıkla uyutmaya çalıştım 2 buçuk saat uyumadı tekrar acıktı diye emzirdim dolu dolu geldi süt hepsini emdi 2 saat sonra şiddetli bi şekilde kustu mamadan mı oldu yoksa çok emmekten mi bilemedim bide iki gün önce aşı oldu onun etkisi olabilir mi ilk defa bu kadar çok kustu çokkorktum 😣