Kizlar 20 gun once dogum yaptim bi kizim oldu birde 3 bucuk yasnda oglum var esim 15 gun izin yapti o surecte yardmci oldu oglumuda skılmasin diye gezdirdi oynadi falan smdi calisiyor ben evde iki cocuklaym.baya yogun geciyor ve oglumu zaten disari cikarmak veya oyun oynamak gibi seyler mumkun olmuyor sirf bu yüzden kardesini kıskanıp sürekli uyandiriyor ayagini sıkıyor ben tam uyutcam gelip cigliklar atiyor gülerek uyumasin diye ve bu da beni fazlasyla yipratiyor bu davranislari normal mi ne yapmam lazim asla söz dinlemiyor hep inadimiza davranis yapiyor ama bebege zarari oluyor ben nasil yapcam akil fikir verin lütfen