canparem11 o zaman 945 gr almıştı 1 ayda güzel kilo aldı demişti mama falan başlama emzir sürekli demişti. En son 9 aylık kontrole gittiğimizde kan tahlili yaptırdık vitaminleri düşük mü diye hepsi güzel çıkmıştı bünyesi böyle demişti hatta ben mama vereyim mi yok yok demişti daha ne maması gelişimi güzel her bebek kilolu olacak diye bişey yok yediği kadar yesin 1 yaşında tekrar takip ederiz demişti emzire bildiğin kadar emzir dedi