1anneem delirmeceler alıcıdan bı komısyon alıyo ama satıcıdan buyuk bır mebla almıyo sanırım yada hıc almıyo para nasıl gelıo pekı ıban mı giriyoruz
delirmeceler 1anneem hesabın içinde duruyor bende para birikince zaten en başta iban girmiş oluyosubuz sonra paramı çek dediğimde 2 gün içinde yatıyo
BengeldimNabersiniz Elmsnghn Desi basina 7-8 lira kesiyorlar 10 desi ağır gelirse 10×8 gibi düşünün ağır şeyler satmak yerine elden teslim satın elinize birşey geçmediği gibi birde zarar ediyorsunuz
Elmsnghn BengeldimNabersiniz korkuma zaten iptal ettim sanirim alan kiside farkindaydi ve belli etmedi ki hic sasirmadi direk iptal etti