hzlyla26 Arkadaşlar kızım 11 aylık idrar tetkiki vermemiz gerekiyor bir kısmını verdik bir kısmını veremedik sürekli hareket ediyor taktığımız torba kayıyor önerileriniz var mı yarın sabah uygulayıp hemen hastaneye yetiştirmem gerekiyor lütfen yardımcı olun🥹
gencmom_ hzlyla26 yani biz hep oturur vaziyete gelirse ortalıyorduk orayı Yürüse dikkat ediyordum ama evden getircekseniz hemen çıkıp gitmeniz lazım
Newmom_ Güzelce yapıştırın, bezini kapatın, ayakta tutarak destekleyin bu arada biride karnına ıslak mendil koysun, ıslak mendili koyunca direk çişlerini yapıyorlar ☺️