1symaysuf kendinizide cocuguda yipratmaktan başka birşey geçmez elinize. Diğer postta komut alıyor ismine bakıyor demişsiniz. Bunlar varsa sırf isaret etmiyor diye otizm diyemezsiniz.
10 aylıkken farkettim ben oğlumda birşeylerin ters gittiğini. Uzun uzadıya açıkçası yazamicam eski postlarima girip okuyabilirsiniz ama bu kadar kolay değil
Sürekli dile getirip kötüyü cagirmayin. Heee birde şu var eğer farklı konularda varsa o zaman gidin bı uzmandan destek alın danışın içiniz rahatlasin.