Ecemtaskm geçecek :) rahat 2 3 Ay gaz sancısı çekti oğlumda kullanmadığımız damla vs kalmadı masajlar her sey ama oluyor işte bazı bebeklerde 4 aydan sonra o halinden eser yoktu çok rahat ve sakindi öyle durduk yere ağladığı bile olmadı şu an 26 aylık :) merak etmeyin sakin olun, siz ne kadar sakin olursanız ona da o yansıyacaktır havluyu hafif ütüyle ısıtıp koyabilirsiniz karnına ayaklarını hep sıcacık tutun karnına hafif masajlar yapın, bacaklarını hareket ettirin hareketsiz oldukları için gaz birikiyor malesef yazık onuda anlamaya çalışın bebek için daha zor :)