Kızlar kızım 17 aylık olacak emzik kullanır doğduğundan beri tabi bu aralar gün icindede almaya başladı sürekli meme meme geziyor ortada önceden sadece uyurken verirdim ama özellikle bir emziğe taktı kafayı başka bir sürü kullanılmamış emzik var ağzına bile almıyor neyse bunda sorun yok gelin görün ki o emziği dün kaybettik kızım halasindaydi 1 saat çantaya koymuş giderken ama yok bulamadik öbür emzikleri verdim eskilerini bile çıkardım yok almıyor ağlamaktan helak oldu uyandı meme meme diye surekli meme diyor huysuzlaniyor onu eskittigi için alışmış aynısını aldım şuan uyuyor ama bu yeni olduğu için kabul edecek mi bilmiyorum aşırı huysuzluk yapıyor napicam kizlar emzik gitti aynısı bile olsa eminim anlayıp istemicek hiç başınıza geldimi nasıl çözdünüz şaka gibi traji komedi olay valla