andromedaa Kızlarrr nasıl hissetsem bilmiyorum benim gibi olan yaşayan oldu mu? Bugün test yaptım iki tane ikisi de pozitif çıktı çok şaşkınım. Daha bebeğim çok küçük üzülüyorum da ne hissetmeliyim :(
SemaKa andromedaa bence üzülme Rabbim böyle nasip etmiş ikisini beraber buyutursun bende istiyorum benim bebeğimde 6 aylık ama 1 yaşına gelince düşünüyorum bakalım hayırlısı . Size de hayırlı olsun
lceLady andromedaa Hayırlıı olsun, üzülme görünce gözüne tatlı gelecektir :) Konudan bagımsız acaba ne ile korunuyordunuz
bezelyem1515 andromedaa Hayırlı olsun öncelikle bence üzülmeyin. Bir şekilde üstesinden gelirsiniz. Biraz destekle her sey hallolur. Kaldıki bu çocuğunuz için iyi bir şey. Ablam 8 aylıkken annem bana hamile kalmış 🤭 ikiz gibi büyüdük. Bende ablam da hep cok memnunduk bu durumdan. Annem biraz zorlanmis olabilir tabi 😂 Icinizi ferah tutun. Her iki bebeginize de saglikla bakarsiniz insaAllah
terliklerimlegeldim andromedaa Sizin haberiniz yokken mi yaptı eşiniz sanki birden pat diye oraya konmuş gibi konuşmuşsunuz ama, ya da ne ile korunuyordunuz merak ettim 😌
andromedaa SemaKa ben de içimden beraber büyürler artık diye geçiriyorum ama bir yandan da üzülüyorum 1,5 yaşlarında tam ilgiye muhtaçken küçük olana yönelmek zorunda kalıcam ihtiyacı olan ilgiyi ona veremezsem diye korkuyorum 🥺
SemaKa andromedaa annelik öyle birşey ki herseye yetiyor ve yetisiyorsunuz bence gayet ilgili ve bilinçli bir anne olacaksınız eminimki hiç üzülmeyin su an karninizda bir bebeğiniz daha var onun heyecanını yaşayın ve sukredin .
Dilek-08 Bence mutlu ol bende 16 aylık bebeğim var ikincisine hamileyim oda 28. Haftadayım beraber büyüyecekler zorlanacağını düşünüyorsun belki ama bence güzel duygu ayrıca ikincisinde daha tecrübeli oluyorsun üzülmeyin Allah öyle uygun görmüş sevinin bence
andromedaa Dilek-08 çok haklısınız sadece ilgimi yetiremezsem eksik kalır mı düşüncesi sardı beni o yüzden tamamen korkum 🫶🏻
andromedaa SemaKa haklısınız içime su serptiniz resmen sadece çok yeni olduğu için korku doluyum, burada paylaşmak iyi geldi 💘
andromedaa bezelyem1515 ya çok güzel yazmışsınız inşallah ilerde onlarda bu kadar mutlu olduklarını dile getirirler. Tek korkum ilgimi yettirememek, kıskançlık duygusu falan ama burada yazılan sizin gibi tecrübeler biraz iyi geldi 😄
andromedaa terliklerimlegeldim ay bu ne biçim üslup şaka gibisiniz dfgsthf ben haberim yok mu dedim hay Allah ım ya
aselmomm1 andromedaa benimde bebeğim 5 bucuk aylık en son 28 aralıkta adet oldum daha hala olmadım test yaptım negatif çıktı korkmuştum baya
-Gizemli andromedaa üzülmeyin ve sakın isyana düşmeyin hakkınızda bunu reva görmüş mevlam bence çok güzel bir duygu anne olmak rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
andromedaa -Gizemli amin haklısınız isyan değil sadece korku diyelim 😄 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💕
Saricivciic andromedaa 6 aylıkken hamile kaldım şuan küçük 1 yaşına girecek büyük. 2 zor ama oyun oynuyorlar
terliklerimlegeldim andromedaa Kötü bir şey yazmamışım aslında, beklediğiniz bir şeyse bütün planlamasını da yapmışsınızdır yani eğer korunduğunuz halde olduysa farklı tabiii. He sorum ve söylediklerim işinize gelmediyse ayrı fkdşdldldljfj
bebekgoktug andromedaa üzülüyorum bebeğim çok küçük demişsiniz ya haberli yapılan bir şeyse üzülmezsiniz diye düşündğ bence arkadaşımız haklı da yani ;)
bezelyem1515 andromedaa Duygularınız cok da guzel yetecektir emin olun 🌸 kucuk kardes gelince buyugunde ani bir buyume abi ya da abla olma bilinci olusacak. Bu sizi biraz duygulandirabilir. Dogru yaklasimlarla kiskancligin da önüne gecersiniz diye dusunuyorum.
acemi92 andromedaa ayyy aynı ben işte oğlum 9 aylıktı hamile kaldığımda beklemiyordum ne çok ağlamıştım napıcam ben dye korkmamdaki büyük sebep bi düşük bide kanamalı gebeliğim olmuştu bakıma muhtaç kalmıştım resmen bidaha öyle olursa bebeğime nasıl bakıcam tek başıma dye allah yardım etti hiç sağlık sıkıntısı yaşamadım büyük oğlumuda gebelik boyunca emzirdim sonrasında da devam etmek istiyordum ama bazı sebeplerden dolayı ayırıdım onu uzun lafın kısası ilk bir yıl baya zorlu oluyor iki oğlan olunca şimdi biri 3 dgeri 1.5 yaşında peşlerinde pertim çıkıyor ama birlikte oynadıklarını görünce iyi ki dyorum 🤲🏻
Bebitombuyuyor andromedaa bende 9 aylıktı oglum hamile kalmıştım. Ve ilaçla korunuyordum beklemiyordum. Küçüğüm 6 aylık oldu şimdi. Eğleniyorlar birlikte eminim küçük 1 yaşına girip konuşmaya ve yürümeyw başlarsa birlikte oyunlar oynayınca daha da yüküm azalacak. Ama doğum ve sonrası yorgunluk oldumu fazlasıyla neden dogurudm diye isyanlarda ettim çığlık ata ata agaladımda o yetmemezlik duygusunu aştım çok şükür. bende daha bi tık yeni yeni rahat ediyorum. İkiside uyudu netfixten film seyredem o derece. Evim başını almış gidiyor ama o ayrı😂😂