Mrb hanimlar 22 yaşındayım 2 yasinda oğlum var ben cok telefon bagimlisiyim bjrsey yapmıyorum ama. Surekli birseyler izleme sürekli birilerini takip ediyorum sosyal medya fenomenleri olsun normal video olsun hic böyle birseyler düşünmek istemiyorum gunun 10 saati telefon elimde isimi gucumu okdr hizli yapıyorum ki sırf oynamak icin yemek yaparken flim izlemeden yapamam bulasik yikarksn flm izlemeden yapamam yani telefonsuz yapamıyorum acaba nasil kurtulabiljrim 🥲bunu bile yazarken zor yazıyorum telefonu seviyorum ama birakmak istiyorim kendime gelmek istiyorum aranizds yasayip kurtulan varmi