azra1616 bende aynı durumdaydim
Zorla veriyordim yarısını cikariyoedu. Haliyle ne kadarını yuttu emin olamadihim için bir daha veremiyordum
İlaç boşa gidiyordu. Kesinlikle doktorculuk oynayın. Siz hasta olun eşiniz olsun
Ondan ilaç isteyin. Boş bir ilaç şişesi eline verin ilaç dokuyormus gibi yapsın yanınızda su birey bulundurun çaktırmadan vermeye çalışın. Boğazlarına bakın dişlerine bakın kulaklarina bakın
Telefonun fenerini açın elinizede oyuncak şırınga gibi birşey alın onunla.kulak ve boğazına bakın
Mümkün olduğu kadar herşeyi gerçekçi doktorun yapmaya çalıştığı gibi yapın
Bu yaptıklarımda sonra oğlum iyilestikten sonra bile yemek yedikten sonra ilaç istedi
Zorla vermek çözüm degil olmuyor çünkü ben deliriyorudm artık.