Semanuripek Kızlar bebeğim 14 aylık. İshal oldu. Kan yok ateş de yok ama karnından ses geliyor ve çok sesli gaz çıkarıyor. Gaz çıkarırken de kaçırıyor. Neden olur sizce? Başına gelen var mı? Su çok içmiyor muz falan da yemiyor ne yapsam acaba? Çok tecrübesizim.
ikiaslanannesi Semanuripek dişi çıkıyorsa ondan dolayı ishal olmuş olabilir. Katı seyler yedirin pilav falan yemez mi
Cisemcagan17 Semanuripek dişten yapiyor olabilir bizimde oyle beline kadar yapiyor diş doneminde muz verebilirsin bol su
Nazendehanim Semanuripek 13 aylık kızım , 6 aylıkken ilk diş cikardiginda ishal olmuştu bir de şimdi oldu . Dişten kaynayli bir ishal olduğu için pirinç lapa ve muz ise yaramamisti ama yine de deneyin dişle ilgili olabilir