zehrashnn 3 ay önce dopum yaptım kırkım çıktıktan on gün sonra regl olmuştum günüm geldi ama hafif sancı var daha olmadım korundum da korkuyorum ilk reglden sonra ikinciyi ne zaman olmuştunuz
Nobodyyy111 zehrashnn bende 20 gün sonra oldum sütüm yoktu zaten bebişim emmiyodu. Sütü olan anneler daha geç oluyor diye biliyorum ama kişiden kişiye de değişir tabi. Ondan sonra hep düzenli oldu eskisi gibi yani. Siz mutlaka korunmaya başlayın
Tgbsahn zehrashnn benim ilk realimle ikinci arasında bir buçuk ay var eğer emziriyorsanız geç olması normal siz korunmaya devam edin o kendiliğinde tekrar düzene girermiş
binnur64 zehrashnn Ağustos da doğumum oldu. kasım ve aralıkta regl oldum ama Ocak’ta olmadım sizin dediğiniz gibi sancım oldu aynı regl sancısı gibi ama olmadı, bu ay oldu şükür
zehrashnn Nobodyyy111 korunuyorum eski düzenime göre üç gündür adet olmalıydım aprımda var o yüzden arada kaldım korkmaya başladım bebeğim daha yeni çünkü
Symailay cinarasilay 18 ay olmamıştım ben dr gittim muayene oldum herşey normaldi kızım memeyi bıraktı regl oldum çok normal sizin de
Nobodyyy111 zehrashnn he o şekilde normal benimde hep 3 gün 5 gün ileriye attığı oldu. 5 günü geçerse test yaparsın ama sanmıyorum. Hatta en son bu ay 1 hafta gecikti normal yani böyle olması çünkü hormanlar hemen düzelmiyo
Nobodyyy111 cinarasilay benim bazı emziren arkadaşlarım 6 ay hatta 1 yıl olmayanı bile var normal yani prolaktin hormonundan dolayı yumurta oluşmuyo şu an sizde ama siz yine de korunun ne olur ne olmaz
zehrashnn Dedektifgadget diğerinde biraz daha normal olur inşallah bir sene dengesiz olabilir dedi hemşirem
zehrashnn binnur64 bende sancı çekimce hamile olduğumda da aynı şeyler olmuştu korunsamda insanın aklına her şey geliyor şükür test yapıcaktım ki bende oldum🤣