Kızım 11 aylık,2 ay önce grip oldu ee haylide uykuları çok geçe kaldı sürekli 12 1 de uyudu.2 aydır bu durum sürekli böyle ve hayli geçde kalkıyor,erken yatırıyorum deniyorum ama yok uyumuyor 12 1 i bekliyor sanki.Ne yapmam gerekiyor.Uyku eğitimi şart mı sizce? Yoksa sabahları erken mi kaldırayım bi kaç gün düzene girer mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻