kyaaelf 3 ay 15 günlük bebeğim doğduğundan beri hep mama yerken kakasını yapıyor onun haricinde yapmıyor sizde de durumu böyle olan var mı hiç doktora danıştınız mı doktor muayenemizde soracağım doktora ama sizde de yaşayan var mı acaba
Niluu kyaaelf Benimkide öyleydi ama önemsemedim hiç ama normalde de yapıyordu sadece mama içerken daha sık oluyordu doktora sormadım hiç
Nobodyyy111 kyaaelf benim kızım hem mama yerken hem ek gıda yerken yapıyo sanırım sindirim sistemleri hızlı çalışıyor doğduğundan beri de hiç kabız olmadık bence bu iyi bir şey
Matmazzel1 kyaaelf benim bebeğimde emerken yapıyor hep emmek bağırsaklarını hareketlendiriyor büyük ihtimal