Yani hanımlar merak ediyorum benim çocuğum gibi olan var mı ya da benim gibi aynı duyguları yaşayan anne var mı diye. Oğlum uyumlu biri kıskanç değil herşeyini paylaşır. Bunların hepsi çok güzel tamda bi annenin hayal ettiği gibi. Ama kuzenlerine karşı ya da başka çocuklara karşı ezildiğini fark ediyorum. Mesela onunla oyuncaklarını paylaşmayanlar olur sadece ağlar savaşmaz biri vurmaya çalışınca kendini savunmaz. Böyle baya verebileceğim örnekler var buna benzer. Ben çocuğuma nasıl yaklaşmalıyım hiç bilmiyorum. Onun asla pasif kalmasını kendisini ezdirmesini istemiyorum. Sizce neler yapabilirim. Tecrübeli olan anneler bana yardımcı olursa sevinirim. ❤