Herkese merhabalar 🌸 3 aylık bebeklerinizin uyku düzenleri nasıl acaba? Benim bebeğim akşam 9 buçuk 10 sularında uyuyor. 4 saat civarı kesintisiz uyuduktan sonra uyanıyor ve çok sık gaz sancısıyla kıvranarak uyanmaya başlıyor. Gündüz uykuları da dışarı çıkardığımda arabasında uyuyor, evde de kucakta olursa bikaç kere uyuyabiliyor. Gece beşikte yatıyor bu arada. Sizinkileri de öğrenmek isterim 🤗