Kayay12- İyi akşamlar kızlar 20 aylık bebeğim var bugün hamile olduğumu öğrendim 🥰🥰emzirmeye devam etsem bir sorun yaşar muyın başına gelen var mı ?
sevvgi Kayay12- hayırlı olsun canım, düşük tehlikesi yoksa emzirilebiliyor diye duymuştum ama emin değilim üstte kalsın 🥰